Beställ trycksaker och profilprodukter med vårt system.

Med vårt beställningssystem förenklar du vardagen på jobbet. Ditt företag får en egen webbshop hos oss där du lagrar och beställer dina trycksaker, profilprodukter, flaggor, arbetskläder och mycket mera. Oavsett om du är verksam i en kedja med 100 butiker runt om i landet eller ett måleri med verksamhet på en ort, så hjälper vårt system dig att spara både tid och pengar och dessutom lyfta kvaliteten på ditt material.

Kontakta oss vi hjälper dig!

Roger Hall
Roger Hall
070-360 95 25
Mejla mig
Magnus Svalbring
Magnus Svalbring
076-047 06 86
Mejla mig
Anette Silver
Anette Silver
0480-45 87 76
Mejla mig
Caroline Wändesjö
Caroline Wändesjö
0480-45 87 80
Mejla mig

Du slipper lagerhållning

Ibland måste det gå fort eller behöver du kanske en lite mindre upplaga. Med vårt beställningssystem får du en smidig print-on-demand-lösning. Då kan vi trycka upp materialet just när det ska användas, du behöver alltså inte betala för att lägga dina trycksaker på hyllan. Vissa produkter måste förstås lagerhållas men det kan vi ta hand om åt dig. Eller så kan vi sköta ert mässmaterial, hantera bokningar och se till att materialet alltid är fräscht, uppdaterat och påfyllt innan det skickas ut.

Statiska och anpassningsbara dokument

I systemet kan du lagra och jobba med både statiska och anpassningsbara dokument. Statiska dokument printar vi precis så som de är, medan i de anpassningsbara mallarna kan beställaren själv ändra vissa uppgifter och skapa flyers, visitkort eller affischer men som följer den grafiska profilen.

Kom igång på några timmar

Vi hjälper dig ladda upp ditt material och lägga in dina produkter. Du kan vara igång på några timmar. När allt finns i systemet är det inte krångligare än att handla i en webbshop. Du beställer hem ditt material när du behöver det och du har tillgång till verktyget dygnet runt via telefonen, surfplattan eller datorn.

Du har koll

Med den smidiga statistiken får du full insikt i alla beställningar som görs och på så sätt även kontroll över kostnaderna. Du kan se lagersaldo för enskilda produkter. Med Infoservice som central leverantör kvalitetssäkrar du ditt material. På så sätt är detta ett utmärkt verktyg för dig med verksamhet på flera orter men självklart fungerar det precis lika bra för den som bara är ute efter ett smidigt sätt att göra sina beställningar.

Akademikerförbundet använder vårt beställningssystem

Experthjälp!

Jenny Eberhardsson, Säljare Kundansvarig

Jenny Eberhardsson

Sälj / Kundansvarig

+46 (0)480 – 45 87 92
Mejla mig

Magnus Svalbring, projektledare säljare

Magnus Svalbring

Sälj / Kundansvarig

Mobil: 076-047 06 86
Mejla mig

Marcus Råberg, säljare, Infoservice i Kalmar

Marcus Råberg

Säljare

+46 (0)480 – 45 87 89
Mejla mig

Sofia Hansson, säljare, Infoservice i Kalmar

Sofia Hansson

Säljare

+46 (0)480 – 45 87 78
Mejla mig